Курси англійської мови в офісі: вчимося без відриву від роботи


Зміст

1. Курси англійської мови в офісі: переваги формату

2. Англійська мова в офісі: складаємо словник

2.1. Що можна знайти на робочому столі?

2.2. Хто працює по сусідству?

2.3. Чим ми займаємося в офісі?

3. Тренуємо мистецтво small talk

3.1. Розмови про погоду

3.2. Small talk на зустрічі

3.3. Правильне завершення small talk

4. Англійська мова в офісі + тімбілдинг

5. Як замовити корпоративну англійську в офіс?


Знання міжнародної іноземної мови для роботи – мастхев для величезної кількості професій, тож курси англійської мови в офісі та лінгвістична практика колективу на робочому місці стають усе більш звичним явищем. У цій статті ми не лише розповімо про переваги корпоративних занять з англійської в офісі та способи практики на роботі, а й вивчимо корисну офісну лексику. 


Курси англійської мови в офісі: переваги формату
 

Якщо розглядати цей формат занять із точки зору компанії, то курси англійської мови в офісі – це:

  • вигідна інвестиція – компанія може помітно заощадити на перекладачах під час відряджень, комунікації з закордонними партнерами та клієнтами, переговорів, роботи з документацією, до того ж англомовні співробітники – це плюс до іміджу компанії та її цінності на міжнародній сцені;

  • мотивація співробітників – курси англійської мови в офісі часто утримують співробітників, які мають бажання змінити місце роботи, адже це гарний бонус до зарплати та заохочення працювати продуктивніше.

Для співробітників офісу курси англійської мови стають гарною можливістю не лише вчитися безкоштовно та заощаджувати свій вільний час за рахунок проведення занять на робочому місці чи онлайн, а й отримати підігнану під їхні професійні потреби програму. Корпоративні заняття з англійської в офісі – це прекрасна можливість диференціювати навчання. Залежно від цілей, які ставить перед собою компанія, можна вибрати інтенсивність і методику навчання. А ще за умови курсів корпоративної англійської в офісі всі отримані знання будуть одразу ж застосовуватися на роботі, що додатково сприятиме закріпленню матеріалу.


Англійська мова в офісі: складаємо словник
 

Ви коли-небудь замислювалися, скільки іноземних слів нас оточує? Пройдіться своїм робочим простором, це ж справжній клондайк англійських слів: принтери, сканери, файли, степлери. Не кажучи вже про те, які слова використовують на мітингах, брифінгах і конферец-колах. Тож пропонуємо вам добірку слів і фраз, які використовуються в повсякденному житті будь-якого офісу. 


Що можна знайти на робочому столі?
 

Одразу запитання: чим відрізняються слова table і desk? Згідно з Оксфордським словником, ми використовуємо table для їжі, бронюємо його в ресторані, а ось desk – це радше стіл, який використовується для роботи або навчання, найчастіше з висувними шухлядами – drawers. Ще часто в офісах буває reception desk (стійка реєстрації).

Якщо ви щось кладете на стіл, використовуйте прийменник on: I put the document on the desk an hour ago and now I can't find it (Я поклав документ на стіл годину тому, а тепер не можу знайти його).

А якщо ви сидите за столом, то вам знадобиться прийменник at: We are sitting at this desk during our English courses in the office (Ми сидимо за цим столом під час курсів англійської мови в офісі).

Можливо, вам знадобиться вислів to lay something on the table, що означає «підняти питання на обговорення». Наприклад, We are going to lay the question of English at work on the table (Ми збираємося обговорити проблему англійської на роботі).

На цьому закриваємо питання про столи, але давайте подивимося, яку канцелярію – stationery – на них можна знайти:

a pen

ручка

a pencil

олівець

a highlighter

маркер (для виділення)

a marker

маркер

a tray

лоток для паперу

a ruler

лінійка

an eraser / a rubber

гумка

a stapler

степлер

a box of braces

коробка зі скобами для степлера

a paperclip

скріпка

a desk tidy / organizer

підставка для олівців

a mouse mat

килимок для миші

a folder

папка

scotch tape

скотч

a pad

блокнот

sticky notes / post-it notes

папір для записок на клейкій основі

 

До речі, різнокольорові post-it notes можна використовувати, щоб запам'ятовувати лексику англійської мови на робочому місці.

 

Записки для вивчення лексики (фото)


Хто працює по сусідству?
 

Назви багатьох сучасних професій взяті з англійської, а деякі вкоренилися так давно, що ми вже й не замислюємося про їх походження. Порівняйте, наприклад:

manager

менеджер

administrator

адміністратор

copywriter

копірайтер

designer

дизайнер

assistant

асистент, помічник

 

Переходимо на наступний рівень і готуємося пройти другий імпровізований урок корпоративної англійської в офісі:

chief executive officer (CEO)

генеральний директор

account manager

менеджер по роботі з клієнтами

accountant

бухгалтер

lawyer

юрист

human resources manager (HR)

менеджер по роботі з персоналом

public relations (PR) specialist

фахівець зі зв'язків з громадськістю

social media manager (SMM)

менеджер по роботі з соціальними мережами

sales manager

менеджер з продажів

business analyst

бізнес-аналітик

software developer

розробник програмного забезпечення

project manager

керівник проєкту

 

Fun fact: офісних працівників носії англійської мови називають white-collar workers (білі комірці), а ось blue-collar workers – це робочі спеціальності. Відносно новим висловом вважається словосполучення office hands – так кажуть про людину, що займається офісною роботою.

А тепер трохи практики офісної англійської мови. Якого співробітника ви можете назвати an office ghost? Так кажуть про працівника, який присутній в офісі, але роботу за нього виконують інші.


Чим ми займаємося в офісі?
 

Розповімо трохи про робоче середовище в Yappi Corporate. Наші викладачі корпоративної англійської в офісі, як правило, готуються до уроків (prepare for lessons) і обговорюють (discuss) новинки освіти, п'ють чай (drink tea) та їдять печиво (eat cookies), а ще практикують корпоративну англійську в офісі. А що відбувається на роботі у вас? Можливо, в цей момент хтось готується до презентації (somebody is preparing for the presentation), а хтось перевіряє пошту (somebody is checking the mail). Що ще можна робити в офісі?

to chat

базікати

to search for

шукати

to calculate

рахувати

to create

створювати

to do a market research

досліджувати ринок

to deliver a presentation

проводити презентацію

to conduct a survey

проводити опитування

to have a meeting

проводити зустріч

to launch a new product

запускати новий продукт

to meet deadlines

вкластися в терміни

 

Звісно, у вас скільки справ, коли ж встигати вчити корпоративну англійську в офісі? Наприклад, просто зараз. Озирніться навколо, чим займаються ваші колеги? А чим ви займаєтеся щодня на роботі? Порівняйте:

  • I am searching for English courses at work. – Я шукаю курси англійської на роботі (в даний момент).

  • I order English courses to the office every autumn. – Я замовляю курси англійської мови в офіс щоосені (це про звички).

 

Онлайн-заняття з англійської (фото)


Тренуємо мистецтво small talk
 

Small talk – це невелика розмова з малознайомими людьми, яку використовують, щоб уникнути незручного мовчання чи зав'язати розмову на більш глибокі чи вузькі теми. На офісних курсах англійської мови зазвичай присвячують ціле заняття цій темі, адже корпоративна культура – ​​це місце, де small talk буде завжди доречним. 

Під час такого діалогу уникайте запитань, на які можна відповісти «так» чи «ні». Не забувайте демонструвати свою зацікавленість, щоб підтримувати розмову:

That’s great! 

Чудово!

Awesome!

Приголомшливо!

Really?

Справді?

It’s pity!

Шкода!

 

Намагайтеся ставити уточнювальні запитання та дізнаватися думку співрозмовника. При цьому не варто заходити в занадто особисті питання, краще зупинитися на загальних темах. Дивіться поради з прикладами, як розпочати розмову і чого краще уникнути, від нашої викладачки:


Розмови про погоду
 

Погода – це найбільш тактовна та нейтральна тема, яка покаже, чи готова людина до подальшої розмови. Розпочати діалог про погоду можна практично в будь-якій ситуації з будь-якими людьми. А ось кілька допоміжних фраз, які ви можете попрактикувати на корпоративних заняттях з англійської в офісі:

Nice day to be outside, isn’t it?

Гарний день для прогулянки, чи не так?

It looks like it’s going to rain.

Здається, буде дощ.

Wonderful day, isn’t it?

Чудовий день, чи не так?

How about this weather?

Як вам погода?

Did you order this sunshine?

Це ви замовили сонячну погоду?

 

Small talk на зустрічі з колегами
 

Як ділові, так і особисті зустрічі з малознайомими людьми можуть бути дещо незручними. Невимушений small talk допоможе «розтопити лід» та ближче познайомитись із колегами. Потренуйтеся в офісі на курсах англійської мови розпочинати такі розмови. Темою для small talk на корпоративі може бути як загальне місце роботи, так і подія, що відбулася нещодавно. Також ніколи не зайвим буде зробити щирий комплімент.

So how did you start working here?

Отже, як ви почали тут працювати?

Are you enjoying the conference/ party/ presentation?

Вам подобається конференція/ вечірка/ презентація?

Pretty nice place, huh?

Гарне місце, чи не так?

You look great!

Ви виглядаєте чудово!

That dress really suits you!

Ця сукня дуже пасує вам!

 

Не варто розпочинати розмову одразу зі справи чи проблемного питання. Small talk потрібен для того, щоб зрозуміти, чи налаштована та відкрита людина для більш серйозної розмови. 


Правильне завершення small talk
 

На курсах корпоративної англійської в офісі важливо потренуватися не лише починати, а й красиво закінчити малу розмову. Вивчіть кілька фраз, щоб не образити людину та не здатися грубими, а також не забудьте побажати гарного дня чи удачі.

Oh, I really have to go now or I’ll be late… I’ll be glad to see you again! 

О, мені справді треба йти зараз, інакше я запізнюся… З радістю зустрінусь із вами знову!

I must be off!

Мені час іти!

Maybe another time, ok?

Може, іншим разом, добре?

 

Англійська мова в офісі + тімбілдинг
 

Корпоративна англійська в офісі з викладачем – це гарний старт на шляху до успіху, але не варто забувати й про самопідготовку. У колективі практикуватися та навчатися завжди веселіше, тож чому б не ініціювати цікаві активності з колегами просто на робочому місці? Доведено, що гейміфікація навчального процесу ефективна для всіх вікових категорій людей, а елементи корпоративної англійської в офісі можна ввести практично в будь-яку гру.

1. Капелюх

Гра схожа на «Крокодила». Кожен учасник гри пише слово і кидає в капелюх або коробку. Після чого учасники по черзі дістають слово та намагаються показати його значення. Гра ускладнюється тим, що всі слова написані англійською мовою, а учасники вгадують та спілкуються також іноземною. Щоб додати азарту, поділіться на дві команди. Яка команда вгадає більше слів за певний час, та й перемогла.

2. Мафія

Більш складна гра для закріплення результатів курсів англійської мови в офісі, але її ефективність буде точно на висоті. Встановіть правила спілкування лише іноземною, за використання рідної мови можна штрафувати учасників. Всі свої припущення намагайтеся формулювати грамотними реченнями, згадуйте все, що було вивчено на уроках. На корпоративних заняттях з англійської в офісі ви можете уточнити, як правильно сформулювати той чи інший вислів. Крім цього, подивіться ігри професіоналів у YouTube, це допоможе зорієнтуватися не тільки у лексиці, а й у тактиці гри.

3. Alias

Уже класична гра для вивчення іноземної. Її використовують навіть на мовних курсах. Суть її полягає в тому, щоб пояснити якнайбільше слів із карток своїй команді, не називаючи їх. Виграє команда, яка відгадала найбільше слів.

4. Вгадай, хто ти

Весела гра для компанії, яка добре розвиває комунікативні навички. Після кількох разів проблем із постановкою запитань точно не буде в жодного учасника. Деякі викладачі на курсах англійської мови в офісі також можуть використовувати елементи гри для вивчення теми запитань. Кожен гравець пише на аркуші паперу слово, зазвичай ім'я персонажа чи знаменитості, і клеїть іншому гравцю на чоло. Завдання – вгадати, що написано у вас на лобі. Можна ставити будь-які запитання, відповідь на які «так» чи «ні».

5. Two Truths and a Lie

Гра полягає в тому, що один учасник каже три факти про себе – два правдиві та один хибний. Інші учасники мають вгадати неправдивий факт. Естафета переходить до того, хто вгадав неправду. Намагайтеся під час гри розмірковувати англійською, коментувати кожен факт, влаштовувати дискусії. 

 

Англійська для компаній (банер)


Як замовити корпоративну англійську в офіс?
 

Ви прекрасно попрацювали сьогодні! Як бачите, англійську з легкістю можна вплести в офісне життя. Досить знайти бажання, мотивацію та однодумців. Ну а коли колектив дійсно вирішив підвищити рівень володіння англійською мовою, час замовити корпоративну англійську в офіс чи онлайн-заняття. Переваги очевидні:

  • не відриваєтеся від робочого місця;
  • не витрачаєте час на дорогу;
  • заняття проходять у знайомій атмосфері;
  • враховуються всі побажання компанії щодо програми та графіка курсів.

Будемо раді стати частиною вашого успіху, для цього вам необхідно лише зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сайті, та поставити всі запитання, що вас цікавлять.

Вам можуть сподобатись
Корпоративна соціальна відповідальність Yappi Corporate: навчальні програми для військових, благодійні збори й інші ініціативи
Читати
Як обрати провайдера освітніх послуг і обґрунтувати ціну відділу закупівель: підказки для HR
Читати
Cheers to 18 years: Yappi Corporate відзначає повноліття
Читати
Корпоративне навчання англійської: переваги та недоліки різних форматів
Читати