У 2021 році Київ відвідали близько 310 тис. іноземних туристів. Вони спілкуються англійською, тусять в локальних барах та маркетах, обирають подарунки для друзів від місцевих виробників.

А тим часом столичний бізнес виробляє унікальні ласощі, авторські смаколики та крафтову продукцію, шиє кастомний одяг, створює конкурентний візуальний контент, відкриває концептуальні заклади. Кожна кав’ярня, баночка меду та дизайнерська сукня – це бажання підкорити світ, своя місія та мрія.

Розкажи її. Розкажи свою історію!

Ми разом із нашими друзями Weekend Today запрошуємо всіх, хто започаткував у Києві власну справу, взяти участь у конкурсі.

 

ЩО МОЖНА ВИГРАТИ?

  • Велике інтервʼю на Вікенді, де ти зможеш розповісти про свою справу.
  • Сет із трьох тренінгів від Yappi Corporate, де ти та/або твоя команда зможеш навчитися розповідати про свій бренд і продукцію англійською мовою.

ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ?

  1. Пост у Facebook або Instagram, в якому розповісти про свою компанію та що тебе надихає.
  2. Позначити в публікації сторінки Вікенд (FacebookInstagram) та Yappi Corporate (FacebookInstagram).
  3. Мати відкритий профіль для того, щоб ми могли перевірити та зібрати дані.

 

Серед тих, хто зробить публікацію до 25.11, журі – представники з Weekend та Yappi – оберуть трьох переможців.

Оголошення результатів – 30 листопада.

Тегай у коментарях улюблені київські бренди. Запрошуємо всіх долучитися до нашої ініціативи. Розповімо всім, шо Kyiv is the capital of Ukraine і які тут живуть класні бренди!

Поділися с друзями