У 2021 році Київ відвідали близько 310 тис. іноземних туристів. Вони спілкуються англійською, тусять в локальних барах та маркетах, обирають подарунки для друзів від місцевих виробників.
А тим часом столичний бізнес виробляє унікальні ласощі, авторські смаколики та крафтову продукцію, шиє кастомний одяг, створює конкурентний візуальний контент, відкриває концептуальні заклади. Кожна кав’ярня, баночка меду та дизайнерська сукня – це бажання підкорити світ, своя місія та мрія.
Розкажи її. Розкажи свою історію!
Ми разом із нашими друзями Weekend Today запрошуємо всіх, хто започаткував у Києві власну справу, взяти участь у конкурсі.
ЩО МОЖНА ВИГРАТИ?
- Велике інтервʼю на Вікенді, де ти зможеш розповісти про свою справу.
- Сет із трьох тренінгів від Yappi Corporate, де ти та/або твоя команда зможеш навчитися розповідати про свій бренд і продукцію англійською мовою.
ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ?
- Пост у Facebook або Instagram, в якому розповісти про свою компанію та що тебе надихає.
- Позначити в публікації сторінки Вікенд (Facebook, Instagram) та Yappi Corporate (Facebook, Instagram).
- Мати відкритий профіль для того, щоб ми могли перевірити та зібрати дані.
Серед тих, хто зробить публікацію до 25.11, журі – представники з Weekend та Yappi – оберуть трьох переможців.
Оголошення результатів – 30 листопада.
Тегай у коментарях улюблені київські бренди. Запрошуємо всіх долучитися до нашої ініціативи. Розповімо всім, шо Kyiv is the capital of Ukraine і які тут живуть класні бренди!