Ідеальний викладач для корпоративних клієнтів – який він?

Із чого "зроблений" гарний викладач? Це багатогранна особистість чи проста типова "училка" зі шматком крейди і старим пошарпаним підручником, з якого випадає гербарій? Тема нагальна, деякі відповіді лежать на поверхні, тому співавтором статті сьогодні погодився стати сам Капітан Очевидність. Отже,

Як вибрати викладача з англійської?

Які інгредієнти коктейлю "Класний викладач"?

  • Лінгвістична підготовка.

​Іншими словами, викладач зобов'язаний добре знати англійську мову. Що таке добре в даному випадку?  Це мати рівень мови не нижче за Upper-Intermediate. А бажано  Advanced. Якщо нижче, то це дуже погано.

 Коментар від Капітана Очевидність,  скажете ви.
Авжеж!  скажемо ми

 


 

 

  • Педагогічна підготовка.

Бажано, щоб ваш викладач англійської мав педагогічну освіту. Або лінгвістичну (наприклад, перекладач), але з якісною методичною базою. Саме про це далі.

  • Методична підготовка.

Недостатньо просто пройти курси англійської мови рівня Upper-Intermediate в якійсь мовній школі і думати, що тепер можна йти у викладачі. Мало знати мову, потрібно вміти навчати цієї мові інших, тому гарна методична база дуже важлива для кожного викладача.

Будь-яка  школа англійської, що поважає себе, стежить за розвитком своїх кадрів і підвищенням їх кваліфікації. Викладачам необхідно відвідувати внутрішні і зовнішні тренінги і семінари з методики викладання. Також рекомендується складати міжнародні іспити, які допомагають отримати навички, знання і практичний досвід викладання.

  • Дуже важливо для викладача мати бажання розвиватися і любити свою професію.
  • Психологічна підготовка.

​Викладач повинен відчувати аудиторію, вміти реалізовувати різні підходи до студентів, щоб процес вивчення мови був комфортним і гармонійним. Гарний викладач стресостійкий, гнучкий, вміє мотивувати і надихати. У той же час, його головна мета  не просто сподобатися студенту і дотримуватися абсолютно всіх його побажань і "методичних рекомендацій", навіть найбезглуздіших і нещадних, аби лише догодити. Завдання викладача  знайти ту тонку межу між комфортним і результативним навчанням. З цього випливає наш 6-й пункт списку.

  • Робота на результат.

 

 

  • Досвід роботи у сфері викладання – що більше його, тим краще.

Викладач повинен бути хорошим практиком. За рахунок досвіду шліфується методика і відточується педагогічна майстерність. Так викладач "набиває руку",... а іноді й "шишки". На пасивних знаннях теорії навіть при гарних мовленнєвих навичках далеко не заїдеш  це факт (щойно цей пункт окропив святою водою Капітан Очевидність).

  • Загальнокультурна підготовка.

​​Зараз ми говоримо не про вміння правильно тримати виделку й ніж за столом. Загальнокультурна підготовка  це загальна грамотність, ерудованість, компетентність. Це цілісність знань, умінь і навичок людини. І наявність такої підготовки дуже важлива в роботі з дорослою аудиторією і з корпоративними клієнтами зокрема.

  • Залученість і слідування сучасним трендам.

Зацікавлений викладач буде в курсі змін в граматиці або нових сленгових фішок в англійській мові. Наприклад, його не здивуєш такими словами і виразами, як paggro, smartphone dead leg, distractivated, Trump bump, binge-sleep, do a Picasso  викладач знає новинки з Urban Dictionary і зможе сам вам підкинути що-небудь "отаке-пересяке". І взагалі, викладач, який працює з молодою і креативною аудиторією, завжди в темі: сміється з останніх крутих мемасів і не соромиться "запилити" зі студентами "очешуєнний селфач" ;). До речі, більше сленгу та актуальних виразів на нашій сторінці в Instagram. 

Також зацікавлений викладач завжди в курсі трендів у методиці і використовує mobile learning, blended learning і навіть не тільки чув дивне слово gamification, а й знає, що це таке, і як це застосовувати.

Окреме питання (і дуже важливе)  це підручники, які використовує викладач в роботі. Це повинні бути нові матеріали, курси останніх років видання, тобто, курси з актуальною інформацією, "живою" лексикою і граматикою. Це не заклик бігти і палити багаття з підручників Аракіна, Бонка, Голіцинського і Верби, але як би вже і час позбавлятися від нафталіну. Або використовувати цей нафталін ну дууууууже дозовано, щоб не отруювати уроки нудними монотонними завданнями і не відбивати у людей бажання вчитися. Залиште старі книги на полицях для зберігання гербарію  більше користі.

  • Харизма.

Викладач  це особистість, це лідер і приклад для своїх студентів.

 

 

А якщо не знаєте, як підібрати носія мови для індивідуальних або групових занять, вам сюди.

Навіть якщо ви викладача вже вибрали, придивіться, чи відповідає він?

Вивчайте англійську, любіть своїх викладачів  вони стараються для вас.

 
Поділися с друзями
Вам можуть сподобатись: