Я викладач у Yappi Corporate, а це означає, що я постійно відвідую різноманітні офіси. Щойно повернулася з корпоративу YC на Чорному морі й вирішила зробити звіт-підказку.

Як запобігти “жирним” помилкам, коли влаштовуєте офісний корпоратив? Чітко по пунктах, у допомогу HR-менеджерам або організаторам, що відповідають за паті.

 

 

Запитання № 1: Чиї гроші, тато?

Як ви вважаєте, хто мусить платити? 

Уявіть: топ-менеджер, який зібрав гроші зі співробітників на квитки, готель і танці… Швидше за все, такий геній виглядає більш як турагент, а не керівник. Це одразу зливаємо. 

Тоді як? "Хай компанія сплачує…" Але й тут є зворотний бік. Я була на багатьох корпоративах, навіть коли усіх вивозили до Лондона – безкоштовно. Такі подорожі призводять до пліток та незадоволень. Тому що на такі корпоративи ніколи не запрошують всю команду. Неприємно, чи не так?

Тому коли досвідчений HR-менеджер або організатор влаштовує подію, пропонує брати участь усім. Але наголошує, що треба зробити внесок. Зазвичай він складає близько 30% від загальної вартості події на одну особу. Такий внесок відлякує тих, кому подобається халява. Виховує відповідальне ставлення до події серед тих, хто бере участь. Додаткова цінність для відвідувачів може бути забезпечена через оголошення обмеженої кількості місць у літаку, готелі, автобусі, ресторані (потрібне підкреслити).

 

 

Запитання № 2: Яка має бути локація?

Інакше кажучи, як обрати місце для заходу? Як доцільніше використати негумовий бюджет? 

Наш останній корпоратив ми провели у найкрутішому готелі на узбережжі в Коблево. Дійсно відчувалось, що ти працюєш в елітній компанії, яка про тебе турбується.

Проте в кожній організації подорожі та свята бувають різними. Як і бюджет. Навіть якщо у вас мінімальний бюджет, додайте 100% зусиль, часу та енергії. Тоді ви зможете отримати з івенту максимум. Команда це обов'язково оцінить. 

 

 

Запитання № 3: Чи потрібна програма?

Кажіть, що їдемо на тімбілдінг  і можете свій корпоратив скасувати.

Всі просто почнуть втікати у підсвідомість за допомогою рідини ще дорогою. Ми ж незалежні, якщо забули!

Висновок  не варто псувати подію дурними кліше, коли хтось мусить стрибати спиною з підвіконня у надійні руки товаришів.

Чи програма взагалі потрібна? Авжеж! Досвідчений організатор зробить прикольний план. Цей план передбачає багато вільного часу, але спільне харчування й деякі елементи відпочинку, під час яких усі мають час познайомитися одне з одним “без краваток”.

Пам’ятаймо, що корпоратив проводиться для побудови команди, хоча про це й не кажемо прямо.

 

 

Запитання № 4: Чи потрібна офіційна частина?

Зробіть це влучно та на початку  успіх гарантовано.

Якщо промовець вміє вкластися у п’ятнадцять хвилин із презентацією досягнень компанії та оголошення планів, то команда надихнеться цим на рік. Якщо це буде довге важке ґвалтування мізків, воно просто буде вимито алкоголем того ж вечора. Офісний імунітет. 

Після вдалого незапланованого виступу менеджер може забути про обов’язки. Привіт, корпоративна медитація “хто доживе до кінця?”

 

 

І трохи про минулий корпоратив Яппі Корп. Емоції:

  • впевнена, що працюю у найкращій компанії;
  • вдячна кожній людині, яка була присутня, бо ми зробили це разом;
  • мені пощастило обрати роботу, що розвиває.

 

 

 

Поділися с друзями
Вам можуть сподобатись: