Ви коли-небудь замислювалися, скільки іноземних слів нас оточує? Наприклад, якщо пройтися по робочому місцю, це ж справжні курси англійської мови в офісі: принтери, сканери, файли, степлери і так далі й тому подібне. Не кажучи вже про те, які слова використовують на мітингах, брифінгах і конферец-коллах. Давайте поєднаємо приємне з корисним і трохи підучимо англійську на роботі!

Зміст

  1. Короткий курс англійської на роботі
    1.1. А що у вас на робочому столі?
    1.2. Ще більше англійської в офісі
    1.3. Хто ж працює по сусідству?
    1.4. Чим ми займаємося в офісі англійською?
    1.5. Приміщення в офісі
  2. Як вчити корпоративну англійську в офісі?
    2.1. Що можна робити самостійно?
    2.2. Як замовити англійську в офіс?
  3. І тепер обіцяні відповіді на завдання

Короткий курс англійської на роботі

Пропонуємо вам добірку слів і фраз, які використовують для опису в повсякденному житті будь-якого офісу. Збережіть цю статтю і повертайтеся до неї під час обідньої перерви. Незабаром ви зможете описати офісне життя без труднощів. Варто тільки почати і впровадити корпоративну англійську в офісі!

А що у вас на робочому столі?

Ось, саме зі столу і почнемо. Чим відрізняються «table» і «desk». Згідно з Оксфордським словником, ми використовуємо «table» для їжі, бронюємо його в ресторані, а ось «desk» – це радше стіл, який використовується для роботи або навчання, найчастіше з висувними шухлядками – «drawers». Ще часто в офісах буває «reception desk» (стійка реєстрації).

Якщо ви щось кладете на стіл, це «on the table». Наприклад, «I put the document on the table an hour ago and now I can`t find it» (Я поклав документ на стіл годину тому, а тепер не можу знайти його).

А якщо ви сидите за столом, це буде «at the table». Наприклад, «We are sitting at this table during our English courses in the office» (Ми сидимо за цим столом під час курсів англійської мови в офісі).

І ще кілька слів про «table». Можливо, вам знадобиться вислів «to lay something on the table», що означає «підняти питання на обговорення». Наприклад, «We are going to lay the question of English at work on the table» (Ми збираємося обговорити проблему англійської на роботі).

На цьому ми закриваємо питання про столи, давайте подивимося, яку канцелярію – «stationery» –можна знайти на столі. Скільки слів ви знали?

  • a pen – ручка
  • a cap – ковпачок
  • a pencil – олівець
  • a highlighter – маркер хайлайтер (для виділення)
  • a marker – маркер
  • a tray – лоток для паперу
  • a ruler – лінійка
  • an eraser/a rubber – гумка
  • a stapler – степлер
  • a box of braces – коробка зі скобами для степлера
  • a hole punch  дирокол
  • a paperclip – скріпка
  • a desk tidy/organizer – підставка для олівців
  • a mouse mat – килимок для миші
  • some paper – папір
  • files – файли
  • a folder – папка
  • scotch tape – скотч
  • glue – клей
  • a dairy – щоденник
  • a pad – блокнот
  • sticky notes/post-it notes – папір для записок на клейкій основі

До речі, різнокольорові «post-it notes» можна використовувати, щоб вчити англійську в офісі. Просто напишіть назву предмета і прикріпіть записочку на нього, і щоразу, коли ви будете тягнутися за будь-якою приналежністю, ваш погляд буде зупинятися на англійській назві. Ось вам і викладач в офісі.

 

Короткий курс англійської на роботі

Стікери з назвами англійською допоможуть вам швидше запам'ятати слова

Ще більше англійської в офісі

Давайте озирнемося навколо! Що ви бачите за межами робочого місця? Скільки з цих слів ви можете назвати англійською?

  • a window – вікно
  • a door – двері
  • office partitions – перегородка
  • a water cooler/hot & cold water dispenser – кулер
  • a notice board – дошка для оголошень
  • a printer – принтер
  • a copying machine/xerox – ксерокс
  • a swivel chair – стіл на колесиках
  • wires – дроти
  • a socket – розетка
  • bookcases – шафа
  • shelves – полиці
  • a chest of drawers – тумбочка

До речі, слово «ксерокс» пішло від назви компанії «Xerox», яка виробляла ці всесвітньо відомі копіювальні машини.

Що якщо влаштувати змагання з колегами, хто знає більше офісних слів? Ось уже культура корпоративної англійської в офісі! Якщо хтось зі співробітників вчить англійську мову, ви можете створити атмосферу, яка буде мотивувати й інших розвиватися і вивчати англійську мову в офісі та за його межами. Починайте з нескладних завдань. Повторити кілька слів на день зовсім не важко, потім пробуйте описувати предмети, їх розмір, колір, матеріали. Ну і далі ускладнюємо завдання – складаємо цілі речення і діалоги. Ось кілька слів, щоб описати предмети в офісі англійською.

Матеріали:

  • wooden – деревяний
  • plastic – пластмасовий
  • rubber – гумовий
  • glass – скляний
  • leather – шкіряний
  • artificial leather – зі штучної шкіри
  • textile – з тканини
  • cardboard – зі щільного паперу

Вправа 1. Давайте повторимо! З якого матеріалу your desk, your mouse mat, your swivel chair, folders on the desk? Виходить? Чудово! Відповіді шукайте в кінці статті.

Хто ж працює по сусідству?

Не секрет, що назви безлічі сучасних професій взяті з англійської, а деякі вкоренилися так давно, що ми вже й не замислюємося про їх походження. Порівняйте:

  • manager – менеджер
  • engineer – інженер
  • pilot – пілот
  • assistant – асистент
  • administrator – адміністратор
  • office manager – офіс-менеджер
  • security – охорона, секюріті
  • PR-manager – піарник
  • IT specialist – айтішник
  • copy-writer – копірайтер
  • web-designer – веб-дизайнер
  • courier – курєр
  • supervisor – супервайзер

Переходимо на наступний рівень і готуємося пройти другий урок наших імпровізованих курсів англійської мови в офісі.

  • CEO (chief executive officer) – генеральний директор
  • vice president – віце-президент
  • account manager – менеджер по роботі з клієнтами
  • accountant – бухгалтер
  • database administrator – адміністратор бази даних
  • lawyer – юрист

І ще трохи професій, без яких робота в офісі зупинилася б:

  • electrician – електрик
  • plumber – сантехнік
  • janitor – прибиральник
  • technician – технік

Розкажіть про своїх колег англійською в офісі! «Maria Ivanovna is an accountant» (Марія Іванівна бухгалтер). Не знайшли потрібного слова в списку? Це буде ваше домашнє завдання.

І ще трохи корисних речей для більш просунутої корпоративної англійської в офісі. Офісних працівників, не залежно від того, використовують вони англійську на роботі чи ні, називають «white-collar» (білі комірці), а ось «blue-collars» – це про робочі спеціальності. Відносно новим висловом вважається слово «office hands», тобто офісні руки. Так скажуть про людину з ніжною, гладкою шкірою на руках. Адже він займається офісною роботою, яка не псує шкіру.

Завдання 2. А тепер запитання із зірочкою. Можливо, на нього дадуть відповідь ті, хто проходить курси англійської на роботі. Про якого співробітника ви скажете, що він (вона) «an office ghost»? Даємо підказку: «ghost» – це привид. А відповідь шукайте в кінці статті.

 

Курси англійської мови в офісі

Якщо англійська потрібна вам для роботи, то починайте вчити її просто в офісі з нашою добіркою слів і фраз

Чим ми займаємося в офісі англійською?

Про наш офіс ми знаємо точно! Наші викладачі в офісі, як правило, готуються до уроків (prepare for lessons) і обговорюють (discuss) новинки освіти, п'ють чай (drink tea) та їдять печиво (eat cookies), а ще практикують корпоративну англійську в офісі. А що відбувається на роботі у вас?

Можливо, в цей момент хтось готується до презентації – «Somebody is preparing for the presentation». А хтось перевіряє пошту – «Somebody is checking the mail». Що ще можна робити на роботі англійською?

  • to chat – базікати
  • to discuss – обговорювати
  • to search for – шукати
  • to calculate – рахувати
  • to create – створювати
  • to do a market research – проводити дослідження ринку
  • to deliver a presentation – проводити презентацію
  • to conduct a survey – проводити опитування
  • to have a meeting – проводити зустріч
  • to launch a new product – запускати новий продукт
  • to meet deadlines – вкластися в терміни

Он скільки справ, коли ж встигати вчити англійську в офісі? Наприклад, просто зараз. Озирніться навколо, чим займаються ваші колеги? А чим ви займаєтеся щодня на роботі? Порівняйте:

  • I am searching for English courses at work. – Я шукаю курси англійської на роботі (в даний момент).
  • I order English courses to the office every autumn. – Я замовляю курси англійської мови в офіс щоосені (це про звички).

Приміщення в офісі

Ви чудово справляєтеся! Давайте тепер подивимося, які місця є в офісі. Все набагато простіше, якщо ви працюєте у відкритому офісі (an open-plan office). Відхиляючись від теми англійської мови в офісі, пару слів про історію. Кажуть, що подібні приміщення проектували ще в XIX столітті, ну а популярними вони стали в Америці в 60-ті роки минулого століття.

І все ж, крім робочого простору, що ж ще є в офісі та як розповісти про це англійською?

  • a meeting room – кімната для перемовин
  • a conference hall – зала для засідань
  • a kitchen – кухня
  • a cloakroom – гардероб
  • a recreation room – кімната відпочинку
  • a hall – хол
  • stairs – сходи
  • stairwell – сходовий проліт

А тепер назвіть, де зручніше за все вчити англійську в офісі? Підказка: описуючи, в якій кімнаті ви перебуваєте, використовуйте прийменник in. Наприклад, «in the kitchen» – на кухні.

І ще кілька слів про місце розташування. Деякі компанії мають «headquarters» (головний офіс) і «branches» або «subsidiaries» (філії).

Як вчити корпоративну англійську в офісі?

Ви прекрасно попрацювали сьогодні! Як бачите, англійську з легкістю можна вплести в офісне життя. Досить знайти бажання, мотивацію та однодумців.

Що можна робити самостійно?

Деякі поради ми вже згадували вище. Ви можете використовувати наклейки на предмети, і тоді англійські слова будуть постійно перед очима. Ще один варіант – влаштувати змагання з колегами: хто назве більше предметів, професій, описів офісу.

Можна піти далі та включати бізнес-подкасти англійською, спробувати пройти онлайн-тест або підписатися на відеоблог, в якому обговорюються корисні добірки слів і нюанси англійської граматики. Головне – це стабільність і любов до справи. Якщо ви не любите читати книги рідною мовою, а читаєте, в основному, інформаційні випуски та професійну літературу, то і англійською читання роману в 3-х томах не принесе ні користі, ні задоволення. Спробуйте знайти відповідний новинний портал і переглядати новини іноземною мовою.

Як замовити англійську в офіс?

Ну а коли корпоративний дух піднявся і колектив дійсно вирішив підвищити рівень володіння англійською мовою, час замовити викладача в офіс. Переваги курсів англійської в офісі очевидні:

  • не відриваєтеся від робочого місця;
  • не витрачаєте час на дорогу;
  • заняття проходять у знайомій атмосфері;
  • враховуються всі побажання компанії щодо програми та графіку занять.

А потім можна відзначити перемогу, оволодіння новим рівнем англійської, разом із улюбленими колегами. Курси англійської мови в офісі Yappi Corporate саме працюють з такими компаніями. Ми будемо раді стати частиною вашого успіху, для цього вам необхідно лише зв'язатися з нами і поставити всі запитання, що вас цікавлять.

 

Як вчити корпоративну англійську в офісі

Якщо ви хочете вивчати англійську на робочому місці, звертайтеся в Yappi Corporate – і ми доставимо англійську просто у ваш офіс

І тепер обіцяні відповіді на завдання

Завдання 1: a wooden desk, a rubber mouse mat, a leather swivel chair, cardboard folders on the desk.

Завдання 2: офісний привид – так кажуть про працівника, який присутній в офісі, але роботу за нього виконують інші. Можливо, він просто зайнятий вивченням англійської на роботі?

Вдалого дня і нових досягнень!

Поділися с друзями
Вам можуть сподобатись: