Як навчити Ferrero і не з'їсти всі їхні цукерки

Як навчити Ferrero і не з'їсти всі їхні цукерки

 

Клієнт

Виробник всесвітньо відомих кондитерських виробів: Raffaello, Ferrero Rocher, Kinder Chocolate, Kinder Сюрприз, Nutella, Tic Tac.

 

Завдання

Навчити англійської понад 100 співробітників у різних містах України з можливістю гнучкого підходу в програмах та процесах.

Перший спільний крок до нових рівнів володіння англійською Ferrero Ukraine та Yappi Corporate зробили у 2012 році. У 2014 році, після нетривалої перерви, ми відновили співпрацю та продовжуємо її зараз.

Сумарно компанія Yappi Corporate вже встигла навчити англійської більше 100 студентів із Ferrero Ukraine як у групах, так і індивідуально.

Звернувшись до нас знову в 2016 році, компанія поставила чіткий запит – якісне та гнучке навчання співробітників у різних містах, робота на результат.

Ferrero Ukraine у ​​своїй практиці корпоративного навчання вже довелося зіткнутися з неякісною організацією процесів, частими змінами викладачів, скасуванням занять, негнучкими програмами та розтягуванням семестрів поза планом.

Тому, обираючи провайдера, компанія звертала особливу увагу на формат навчання, додаткові можливості школи, пропонований бюджет і репутацію.

 

Процес навчання

Перед початком навчання ми шляхом тестування визначили поточний рівень володіння мовою всіх студентів. За результатами оцінювання ми підібрали індивідуальну та ефективну програму для кожної з груп і для індивідуальних проєктів. Високий рівень англійської мови необхідний колективу для комунікації з керівництвом та участі в міжнародних конференціях.

Співробітники Ferrero Ukraine завжди були активні та мотивовані. Навіть у погану погоду.

Весь процес навчання будували гнучко. Питання щодо програм, викладачів, організації занять вирішувалися швидко та цілком злагоджено.

Бувало навіть, що викладач приїжджав додому до індивідуального студента, якщо це було потрібно.

 

Перехід в online

З початком пандемії студенти в повному складі та без затримок перейшли на онлайн-формат навчання.

Хтось брав участь в онлайн-заняттях з дитиною на руках, у когось поруч був домашній улюбленець. Спочатку всі студенти звикали до змін, але згодом відвідуваність і залученість відновилися в повному обсязі.

 

Як працюємо тепер

Із Ferrero Ukraine у ​​нас практично безперервний процес роботи.

Від студентів ми регулярно отримуємо зворотний зв'язок і коментарі щодо навчання як через нашу авторську платформу YCloud, так і від HR-менеджера компанії в кінці курсу.

За допомогою YCloud керівник навчання також може в реальному часі відстежити оцінки студентів на кожному занятті, їхні побажання та коментарі.

Наші викладачі дуже тепло відгукуються про своїх студентів із Ferrero Ukraine. На заняттях розбираються різні ситуації на окремі теми й обігруються в діалогах. Атмосфера дружня і позитивна – все як ми любимо і, сподіваємося, вміємо.

Віримо в подальшу продуктивну співпрацю з Ferrero Ukraine!

Даймо вогню
і вашим співробітникам!
Останні кейси
Як команда з 4-х осіб організувала навчання 80-ти співробітників Henkel
Дивитись