Інструкція: як вибрати корпоративну школу англійської мови?

Ви просто хочете вивчати англійську. Або ви просто хочете замовити корпоративну англійську в офіс для своїх співробітників. Але ви не хочете переглядати 186 000 сайтів у видачі по вашому запиту. І це тільки в Києві. Корпоративну англійська пропонують все, кому не лінь. А не лінь всім.

 

компас

 

Обираючи школу, поставте собі 4 питання.
 

Що це за школа?


Зверніть увагу на їх офіс, його місце розташування. Чи є можливість відвідувати заняття з англійської онлайн. Перегляньте сайт та активність соціальних мереж.

Школа повинна мати чіткий поділ штату на адміністративний, методичний, комерційний і маркетинговий відділи. А викладацький склад повинен надати можливість закрити всі ваші проекти одночасно.

Уточніть у школи, скільки проектів вони ведуть на даний момент. Не за XX століття, а сьогодні. Що це проекти? Один індивідуальний студент не вважається за корпоративне навчання компанії.

Всіх викладачів необхідно розвивати, навчати новим навичкам і мотивувати. Для цього в школі повинен бути тренінговий центр, який мінімум двічі на місяць проводить професійні воркшопи.

У школі обов'язково повинен бути свій методичний відділ для підбору, підготовки та контролю роботи викладачів. Без цього неможливо побудувати якісний процес навчання. Більше половини провайдерів не хочуть витрачати свій прибуток на такі «дрібниці». 

Велика школа повинна мати партнерів на ринку: агентство з перекладу, навчання закордоном, виїзні тренінги.

 

Інструкція - Як вибрати корпоративну школу англійської мови?

 

А що там з навчанням?


Школа повинна надати безкоштовне тестування і повноцінне пробне заняття. 

Розклад насамперед має бути зручним для вас. Корпоративний сектор передбачає гнучкий графік.

Навчання також повинно бути гнучким. Спеціалізовані семестри і тренінги за запитом компанії. Школа повинна навчати не лише знанням англійської, а й професійним навичкам. 

До підручника повинні додаватися додаткові матеріали. Авторські лексичні та граматичні розробки під ваш курс. 

Школа повинна надавати літературу та навчальні матеріали в легкому доступі. Уточніть, чи є у них авторський підручник. Це буде вагомою конкурентною перевагою.

Сьогодні недостатньо просто провести заняття. Школа повинна полегшити навчання безкоштовними онлайн сервісами і софтом. Кожен студент повинен мати доступ до особистого кабінету з будь-якого зручного пристрою. 

Школа повинна надати прозору систему контролю відвідуваності, проведення занять і успішності. Бажано, щоб було спеціалізоване ПЗ з можливістю доступу з будь-якого зручного пристрою.

Дуже важливий зворотний зв'язок зі студентами - анкетування, збір відгуків про роботу школи і викладача. Мінімум двічі протягом семестру.

Прогрес в навчанні можна виміряти проміжним контролем знань і фінальним тестуванням при завершенні семестру. Студенти повинні бути сертифіковані після проходження фінального тестування. 

Сертифікат підтверджує пройдений рівень.

 

почтова скриня

 

Як правильно зібрати відгуки?


Якщо на сайті школи вказано корпоративного клієнта, за Вашим запитом повинен бути наданий живий відгук від представника компанії. Відгуки від клієнтів дуже важливі, особливо, якщо цей клієнт з тієї ж сфери діяльності, що і ваша компанія. 

Важливо отримувати відгуки безпосередньо. Зателефонуйте своїм знайомим, які стикалися зі школою. 

У корпоративному сегменті відгуки і рейтинги на спеціалізованих сайтах недостовірні. Вони або куплені, або заповнені ботами. Часто на перших місцях стоять школи, про які взагалі ніхто не чув. 

Спробуйте отримати відгук від викладача. А ще краще, від колишнього викладача школи. 

Зверніть увагу на відгуки та коментарі на офіційних сторінках школи.
 

А з ціною що?


Дорого - Школи з топової ціною найчастіше оплачують роботу викладачів у валюті. Таким чином, ви переплачуєте за іноземні активи. Якщо ви хочете запускати навчання в міжнародній школі, будьте готові на валютну тарифікацію занять. 

Середньо - Обов'язково уточніть, які додаткові сервіси пропонує школа. Середня ринкова ціна має на увазі наявність бонусів, супроводу, авторських розробок і спеціалізованого софту. 

Дешево - Знижена вартість заняття говорить про те, що в нього включена заробітна плата викладача і чистий прибуток. У кращому випадку, за вашим проектом буде закріплений адміністратор. Такий співробітник буде виконувати сотню функцій одночасно. Чи варто говорити, що протягом семестру він може змінюватися, що негативно відбивається на процесі навчання. Низька ціна практично завжди говорить про відсутність методичної роботи з викладачами і додаткових сервісів. Якщо школа говорить, що ці опції передбачені, це неправда.

Тож якщо ставити правильні питання, то школу вибрати легше. Успіхів в англійській! Have fun!

Вам можуть сподобатись
Корпоративна соціальна відповідальність Yappi Corporate: навчальні програми для військових, благодійні збори й інші ініціативи
Читати
Як обрати провайдера освітніх послуг і обґрунтувати ціну відділу закупівель: підказки для HR
Читати
Cheers to 18 years: Yappi Corporate відзначає повноліття
Читати
Корпоративне навчання англійської: переваги та недоліки різних форматів
Читати